De Wynroas haalt 3500 euro op voor Stichting Hoogvliegers

11 juli 2024

In de maand juni heeft de Wynroas een actie voor stichting Hoogvliegers gehouden. Deze stichting verzorgt onvergetelijke dagen voor chronisch zieke en gehandicapte kinderen. Voor één dag zijn ze piloot, mogen ze mee met een luchtballon of mee in een vrachtauto.

De leerlingen probeerden zoveel mogelijk lootjes te verkopen waarmee mooie prijzen waren te winnen. De prijzen zijn belangeloos beschikbaar gesteld door de middenstand van Harkema, Surhuisterveen en door een bedrijf uit Groningen. Wij willen hun hiervoor vanaf deze plaats ook nog eens hartelijk bedanken. Zonder jullie hadden we dit niet kunnen doen. De kinderen hebben heel erg hun best gedaan. Er zijn kinderen die meer dan 80 lootjes hadden verkocht.

De opbrengst was dan ook fantastisch. Het bedrag: 3226,61 euro!!!!!

Als school hebben we dit aangevuld tot 3500 euro. Donderdag 11 juli is vrijwilliger Marc Lammerts op school geweest om de cheque in ontvangst te nemen.

De stichting was verbaasd over het hoge bedrag en zijn er heel erg blij mee. Met dit bedrag kunnen ze 14 kinderen de dag van hun leven bezorgen. Jongens en meisjes, jullie hebben dit voor elkaar gekregen!!!!