Stichting Hoogvliegers goed doel Classic Wings and Wheels 2024

29 april 2024

Op 15 juni 2024 is de 10e editie van Classic Wings and Wheels op de Vliegbasis Gilze Rijen. Stichting Hoogvliegers is één van de goede doelen van dit evenement.

Classic Wings & Wheels is een eendaags evenement waar bezoekers kunnen genieten van een fantastisch samenspel van spectaculaire auto-klassiekers en unieke historische vliegtuigen. Het uiteindelijke doel van dit grandioze rij- en vliegfeest is om een bedrag aan een goed doel te schenken. Het wordt georganiseerd door de Stichting Classic Wings & Wheels en de Koninklijke Luchtmacht Historische Vlucht.

Tijdens de dag is er een keur van klassieke (sport)wagen en historische vliegtuigen te bewonderen. Stichting Hoogvliegers zal met het Ambulance vliegtuig aanwezig zijn!

Kaarten zijn te koop via de website van Classic Wings and Wheels. De link vind u in dit artikel.