Hoogvlieger Willemijn vloog mee met piloot Jeroen

16 mei 2024

Ik ben Willemijn (14 jaar) ik heb NF1(neurofibromatise type 1, epilepsie en en door de NF een tumor op mijn oogzenuw. Mijn moeder had mij opgegeven bij stichting hoogvliegers. Omdat we in de buurt van Eindhoven wonen had mama dat vliegveld opgegeven. We kregen toen een berichtje van piloot Jeroen of we ook vanaf Grefrath Duitsland wilden vliegen. Dit vonden wij ook prima. Grefrath ligt zelfs nog wat dichterbij. Op 5 mei was het zo ver, we reden met het hele gezin richting Greftath. Het vliegtuigje was maar voor 2 personen dus mocht ik alleen mee de lucht in. Ik had nog een mooie pet en Tshirt gekregen van Stichting Hoogvliegers.

Jeroen gaf aan dat we wel even over ons huis konden vliegen, dat vond ik wel een heel gaaf idee dus dat hebben we ook gedaan. Jeroen heeft vanalles uitgelegd over het vliegtuig en ik mocht zelf ook een stukje vliegen dit vond ik mega gaaf. Ook was het erg leuk om ons huis vanaf boven te zien. Jeroen heeft er foto's van gemaakt en ikzelf natuurlijk ook. Ook zijn we nog over Toverland gevlogen. Ik kom hier regelmatig. Dus vond dat ik ook erg gaaf. We hebben bijna een uur gevlogen.

Na de vlucht kreeg ik nog een mooie oorkonde van Jeroen. Die heb ik nu mooi ingelijst en hangt op mijn kamer. Na de vlucht hadden we nog wat gegeten in het restaurantje bij het vliegveld. Ik heb een mega leuke avond gehad.

Jeroen en Stichting Hoogvliegers dankje wel.