Vanaf Hilversum is Senn nu Hoogvlieger

22 mei 2024

Op 21 mei 2024 mocht Senn gaan vliegen vanaf Hilversum. Het was prachtig weer en Senn had er veel zin in en kon niet wachten. Eerst even rondgekeken op het terrein en alvast wat vliegtuigen en helikopters gespot.

Daarna maakten we kennis met piloot Jan Willem en werd er eerst een route bedacht om te gaan vliegen. Vervolgens langs de verkeersleiding of we de lucht in mochten gaan. Senn kreeg meteen allemaal uitleg van Jan Willem. Vervolgens gingen we op zoek naar het juiste vliegtuig en kon er een grondige check gedaan worden. Super dat Senn mee mocht helpen zodat hij als een echte piloot mee het vliegtuig in kon. Samen met mama en de piloot gingen we de lucht in met veel lawaai. Gelijk een grote bocht met prachtig uitzicht!

We vlogen over Utrecht en zagen de Dom. Vervolgens de grootste zendmast gespot en een prachtig kasteel. Senn mocht zelfs even zelf vliegen, dit was natuurlijk helemaal té gek! Hij kon dit heel goed en maakte een prachtige bocht.

Na een mooie landing moesten we het vliegtuig weer uit en kreeg Senn een echte hoogvliegers diploma. Trots als een pauw ging Senn naar huis. Wat een onvergetelijke middag was dit. Stichting Hoogvliegers, Het WKZ en natuurlijk Piloot Jan Willem Leijgraaf heel erg bedankt. Dit is een herinnering voor altijd.