27 Hoogvliegers vlogen met een helikopter boven Truckshow Nederhemert

04 juni 2024

Zaterdag 1 juni was in Nederhemert de jaarlijkse truckshow. Stichting Hoogvliegers was op deze dag te gast en organiseerde tijdens dit evenement een Helikopterdag.

Een kleine groep vrijwilligers was zaterdagochtend al vroeg present om alles in orde te maken. Het weer maakte het nog even wat spannend, want het was iets slechter dan dat ze voorspeld hadden. Maar met een klein uurtje vertraging kon de helikopter beginnen met vliegen.

27 aankomende Hoogvliegers stonden in spanning te wachten totdat ze met de helikopter de lucht in konden. Tijdens het wachten was er genoeg te zien en te doen. Natuurlijk waren er 200 hele mooie vrachtwagens die je kon bekijken, Knuffelen en dansen met een levensgrote Furry Friend of jezelf mooi laten schminken.

Maar het allermooiste was natuurlijk de helikoptervlucht waarbij je de Truckshow en de Bommelerwaard vanuit de lucht kon bekijken. Wat een belevenis was dat! De vrachtwagens waren ineens maar net zo groot als een speelgoedauto en de mensen maar kleine poppetjes.

Na de vlucht in de helikopter mochten de kinderen hun zojuist verdiende Hoogvliegersdiploma in ontvangst nemen. Een mooie herinnering aan een fantastische dag!

Bekijk hier alle foto’s en de video

Deze dag is mede mogelijk gemaakt door:

Truckshow Nederhemert
Ryfas Helikopters