NK Makreelroken haalt 6300 euro op

10 juni 2024

Op 25 april is het NK makreelroken georganiseerd door onze HSV de sportvisser Noordwijk.

Via deze mail willen wij namens het bestuur van H.S.V. “de sportvisser” Noordwijk alle sponsors en alle betrokkenen bedanken voor de bijdrage en daarmee is een mooie donatie aan Stichting Hoogvlieger gedaan.

• Rederij Vrolijk: sponsoring van 15 pakken makreel (ca 650 stuks);
  • Sportraad Noordwijk: bijdrage van € 250,-;
  • Henkelsport Ons Stekkie: bijdrage van € 3.300,- en prijzen voor prijswinnaars;
  • Van Elswijk auto’s Hazerswoude bijdrage van € 500,-;
  • Peet van Dam: Bloemen voor prijs winnaars

Vrijwilliger Anne Cor Groeneveld heeft een presentatie gegeven over Stichting Hoogvliegers bij de prijsuitreikingen en de cheques in ontvangst genomen.

De totale netto opbrengst van dit evenement is aangeboden door Hengelsport Ons Stekkie & Friends uit Katwijk ZH van maarliefst € 6.300.

Wij hopen dat dit mooie bedrag een mooie bestemming krijgt en dat we weer een paar mensen een bijzondere dag mogen hebben!

dsc-1208.jpg